تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از اجرای طرح برق رسانی به ۲۲ خانه باغ روستای مارنج این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ وریا شیروانی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: با احداث و توسعه ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب و راه اندازی سه دستگاه ترانس ۵۰ کیلوولت آمپر در اراضی روستای مارنج ، بیش از ۲۲ خانه باغ برقدار شدند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام، امکان برق رسانی به چندین چاه آب کشاورزی و دامداری در طول مسیر را تسهیل بخشیده، افزود: با احداث خط جدید تغذیه این طرح ، خطوط مجاور تعدیل بار شده است.

شیروانی ، ایجاد خطوط جدید برای باغداران را زمینه ساز توسعه کشاورزی و باغداری عنوان کرد و گفت: افزایش درآمد مردم منطقه ، کاهش مهاجرت روستاییان و رفع مشکل بیکاری را می  توان از دیگر تاثیرات مثبت طرح برشمرد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار کرد: تامین برق متقاضیان و مشترکین جدید، ، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی روستاییان منطقه ، از مهم ترین اهداف اجرایی این طرح است.

در شهرستان کامیاران ۴۷ هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع برق بهره مند هستند که از این میزان هزار و ۲۶۰ مشترک مربوط به بخش کشاورزی است.

image_pdfimage_print