تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از برق رسانی به پاسگاههای صفر مرزی برویشکانی، سرتزین ، برجک سرتزین شهرستان بانه با اعتباری بالغ بر23 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارسلا ن محمدی درتشریح این خبر گفت : اتفاق بزرگی که در چند سال اخیر مرز را دچار تغییرات شگرفی کرده، ورود انرژی برق به مرزها است، این نعمت ارزشمند انجام وظیفه در مرز را آسان‌تر و امنیت پرسنل پاسگاه و کیفیت حفاظت از مرزها را دو چندان کرده، بطوریکه برخورداری از نعمت برق سبب ورود تجهیزات پیشرفته به مرزها شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: هدف اصلی از اجرای پروژه برقرسانی به پاسگاه ها این است که مرزبانان مقتدر و غیورجمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از این نعمت، امکان پاسداری از کیان و مرزهای این سرزمین را بیشتر از همیشه فراهم نمایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:برق رسانی به پاسگاههای برویشکانی،سرتزین و برجک سرتزین بانصب سه دستگاه ترانس ۲۵ کاوا واحداث ۸۳۴۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی بااعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال به بهره برداری رسید.

محمدی در ادامه افزود: این پاسگاهها، در مناطق صعب العبور و با دسترسی سخت برای عوامل اجرایی قرار دارند و همین امر نیز باعث می شود تا هم سختی های کار و همچنین عملیات اجرایی برقرسانی به این پاسگاهها دو چندان شود .

ایشان در پایان اظهار داشت:برق رسانی به پاسگاههای برویشکانی-سرتزین و برجک سرتزین از پروژه های مهم شرکت توزیع برق استان کردستان در راستای کمک به تأمین امنیت پایدار در تمام نقاط حساس، مرتفع و مرزی کشور بود که توسط نیروهای خدوم برق شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

image_pdfimage_print