تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسئولین هستند که باید اخبار و وقایع را در کمال دقت و صحت انعکاس دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار روابط عمومی این شرکت جهت تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا به جهت تعامل خوب با این شرکت در گذر موفق از پیک ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، افزود: ضروریست تا اصحاب رسانه اخبار و اطلاعات را با صحت و در نهایت دقت به اطلاع شهروندان برسانند.

رسولی تبار در ادامه به گذر موفق از پیک ۱۴۰۱ با همکاری مشترکان اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک رسیدن به این هدف جز با کمک و همکاری خود مردم میسر نبود که در این راستا اصحاب رسانه و خبرنگاران کمک شایانی به شرکت توزیع نیروی برق استان کردند.

وی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز بر اساس رسالت همیشگی خود بیشترین تعامل را با شرکتتوزیع نیروی برق استان داشته که جا دارد جهت ارج نهادنت به تلاش این طلایه داران از آنان تقدیر و تشکر شود.

رسولی تبار در پایان افزود: وزارت نیرو امسال علاوه بر اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب و صحیح و با ارائه بسته های تشویقی در بخش های مختلف مشترکین را به رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق ترغیب کرد.

image_pdfimage_print