تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۲

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در آستانه سفر رئیس جمهور به کردستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار با اشاره به سفر پیش رو رئیس جمهور و هیات دولت به استان کردستان اظهار داشت: برپایی میز ارتباطات مردمی از سری برنامه‌های ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان کردستان است که از روز چهارشنبه تا جمعه این هفته ( ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آبان ماه ) پذیرای هم استانی‌ها است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به درخواست هم استانی ها با حضور نمایندگان شرکت های مادر تخصصی از جمله شرکت آب و فاضلاب کشور، مدیریت منابع آب ایران، شرکت توانیر و نماینده تام الاختیار وزارت نیرو برپا می شود.

 وی گفت: کردستانی ها برای دیدار با نمایندگان تام‌الاختیار وزارت نیرو می‌توانند در سه روز یاد شده از ساعت ۸ تا ۱۸ در مجتمع فرهنگی _ ورزشی ایثار سنندج، واقع در فیض آباد، بلوار ارشاد، بالاتر از زندان مرکزی حضور پیدا کنند.

رسولی تبار با بیان اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت به منظور افتتاح چند کلان پروژه در روزهای پایانی این هفته به کردستان سفر کنند، ابراز امیدواری کرد میز خدمت وزارت نیرو در حاشیه سفر هیات دولت به استان، در ارائه هرچه بهتر خدمت و گره‌گشایی از مشکلات اساسی مردم در حوزه آب و برق تاثیر گذار باشد.

image_pdfimage_print