تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ تیر ۱۴۰۱

رئیس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان از برپایی “میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو” در روزهای ۱۶ و۱۷ تیرماه در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار رئیس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان از برپایی “میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو” همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان خبر داد و افزود: با هدف بررسی درخواست ها و مشکلات همشهریان کردستانی  در حوزه های آب و برق “میز ارتباطات مردمی” که یکی از ابتکارهای وزارت نیرو در دولت جدید است، در روزهای پایانی هفته جاری برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، رئیس جمهور و هیئت دولت در ۱۷ تیرماه به استان کردستان سفر می کنند، گفت: در “میز ارتباطات مردمی” نمایندگان وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی در حوزه های آب و برق به صورت مستقیم درخواست های مردم و مشترکان را در حوزه های آب و برق در روزهای ۱۶و ۱۷ تیرماه در محل مجموعه ورزشی امور برق شمال شهرستان سنندج واقع در سه راه اکباتان بررسی می کنند.

رسولی تبار اظهار داشت: همزمان روز پنج شنبه ۱۶ تیرماه نماینده وزارت نیرو در سالن مجاور همین مجموعه ورزشی به منظور بررسی درخواست ها، مسائل و نیازهای کارکنان در بخش های شغلی، حضور یافته و به بررسی مشکلات کارکنان در حوزه های آب و برق می پردازد.

نماینده تام الاختیار وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ از طریق میز ارتباطات مردمی شنوای مسائل و مشکلات مراجعان حوزه آب و برق خواهد بود و درخواست‌های آنان را برای رسیدگی، به واحدهای مرتبط اداری این وزارتخانه و سایر بخش ها و سازمان های مرتبط ارجاع می دهد.

 گفتنی است پس از پایان یافتن این طرح، مراجعان، از طریق کدهای پیگیری ارائه شده سامانه سامد می‌توانند از نتایج اقدامات انجام شده درباره مشکلات و مسائل مطرح شده شان مطلع شوند.

image_pdfimage_print