تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۲

 

 

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مدیریت مصرف و ایمنی در برق ویژه کودکان لیلاخ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقا محمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان در توضیح این خبر اظهار کرد: این مسابقه با موضوع بهینه سازی در مصرف برق و رعایت اصول ایمنی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان جایگاه برق در اندیشه کودکان لیلاخ و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان ودر محل کانون پرورشی، برگزار شد.

وی نقش کودکان لیلاخی را در مدیریت مصرف برق خانوارهایشان مهم خواند و افزود: در همین راستا کودکان و نوجوانان باهدف ترویج  فرهنگ ایمنی و صرفه جویی در مصرف و استفاده درست از انرژی برق، آثاری را به  تصویر کشیدند.

آقا محمدی به بهره‌گیری از توان کارشناسان کانون فکری کودکان و نوجوانان، برای ایده پردازی در بین کودکان دراین مسابقه اشاره کرد وگفت: ترسیم نقاشی با حضور بیش از۵۰ کودک و نوجوان صورت پذیرفت و پس از بررسی هیئت داوران به نفرات برتر جوایزی ارزنده اهدا شد.

این برنامه در ابتدا با آموزش نکات ایمنی و رعایت مدیریت مصرف  برق توسط کارشناسان آغازشد و درادامه پس از اجرای یک مسابقه زیبا برای کودکان، با نقش‌های زیبای کودکان برروی بوم نقاشی و سپس گرفتن عکس‌های یادگاری، پایان یافت.

image_pdfimage_print