تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از افتتاح و بهره برداری ۶ پروژه ی توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ آیین بهره برداری و افتتاح پروژه های توزیع برق شهری شهرستان بانه با حضور فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

“صلاح الدین قادری” مدیر توزیع برق شهرستان بانه در آیین افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، عنوان کرد: در سومین روز از دهه مبارک فجر سه دستگاه پست هوایی در محله های( فرمانداری- بلوار مرزبانان- مسجد حاجی ویسی) با اعتباری قریب به ۲۲ میلیارد ریال بمنظور رفع ضعف ولتاژ شبکه برق شهروندان، افتتاح و بهره برداری شد.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در ادامه با اشاره به دیگر پروژه های قابل افتتاح این شهرستان، اظهار داشت: بیشتر این پروژه ها جهت پایداری شبکه و رضایتمندی مشترکین در سطح شهرستان بانه در زمینه های فیدر گیری احداث ۲۳۶ متر کابل کشی فشار متوسط از پست فوق توزیع بانه ۲، احداث شبکه روشنایی معابر (گلزار شهدای آرمرده، بلکه، صالح آباد و بویین سفلی) میباشد که در این ایام همزمان با این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول به دیگر پروژه های روستایی قابل افتتاح این شهرستان اشاره کرد، گفت: سه پروژه روستایی شهرستان بانه با هدف اضافه کردن ظرفیت انشعاب های جدید به مشترکین و رفع ضعف ولتاژ شبکه برق با اعتبار قریب به ۶۰ میلیارد ریال در ششمین روز دهه مبارک فجر با حضور مسئولین این شهرستان افتتاح و به بهره خواهد رسید.

وی در ادامه هدف از هزینه کرد و افتتاح این پروژه ها اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل برق رسانی به چاه های آب شرب روستاهای (اوغل-صالح آباد- شوی- زیویه)  و برق رسانی به اراضی( مرزه لان و کوخ حاجی عبدالله) و همچنین برق رسانی به پاسگاه های مرزی (شهید جمشیدی و هنگه ژال) است.

image_pdfimage_print