تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از اجرای طرح ساماندهی روشنایی معابر و تامین برق نقاط  کور در سطح ۸۳ روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمد مرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار اظهار کرد: با هدف اصلاح و بهسازی و بهبود شبکه روشنایی معابر روستاهای این شهرستان ، طرح تامین برق نقاط  کور در سطح ۸۳ روستای این شهرستان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه شناسایی این نقاط با بررسی و بازدیدهای میدانی بوده است ، گفت: برای اجرای این طرح مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه در فاز اول اجرای این طرح مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گرفتند ، اضافه کرد: فاز دوم اجرای طرح برای سایر روستاهای شهرستان نیز برنامه ریزی شده و در دست اقدام است.

محمدمرادیان از به کار گیری ۴۲۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر برای بهبود روشنایی معابر این ۸۳ روستا خبر داد و گفت: این اقدامات در سه ماهه تابستان سال جاری انجام شده است.

در شهرستان بیجار بیش از ۴۵ هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع برق بهره مند هستند که از این میزان بالغ بر ۱۵ هزار نفر جزء مشترکین روستایی هستند.

گفتنی است همه ی ۲۴۸ روستای دارای سکنه شهرستان بیجار به شبکه سراسری برق متصل هستند.

image_pdfimage_print