تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

به مناسبت دهه مبارک فجر ۳ پروژه در حوزه برق در شهرستان دیواندره با اعتباری قریب به ۴۰  میلیارد ریال کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ صبح امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی که در «روستای کوله» و با حضور فرماندار وجمعی ازمدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزارشد ۳ پروژه برقرسانی شهرستان دیواندره افتتاح و به بهره برداری رسید.

“عطاله میرزایی” مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح  ۳پروژه برق ‌رسانی که به نمایندگی از دیگر پروژه های حوزه برق این شهرستان در «روستای کوله» برگزار شد، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه بخش کشاورزی و باغات، رفع ضعف ولتاژ مناطق شهری، باز مهندسی شبکه و ایجاد روشنایی معابر افتتاح و کلنگ زنی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره در این آیین اظهار داشت: این پروژه‌ها با احداث ۴۱۰۰ متر خط۲۰  کیلوولت هوایی بمنظور احیای فیدر اصحاب و  احداث ۸۰۰  متر شبکه فشارضعیف هوایی جهت تامین برق واحدهای مسکن ملی و تامین برق پمپاژ آب شرب روستاهای ینگی کند،  غیبی سور و دره اسب با طرح محرومیت زدایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

image_pdfimage_print