تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

به مناسبت دهه مبارک فجر ۴ پروژه در حوزه برق با اعتباری قریب به ۶۰  میلیارد ریال در دهگلان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ آیین بهره‌برداری و افتتاح از پروژه های توزیع برق شهرستان دهگلان با حضور “علی نوری” معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، فرماندار و جمع دیگری از مسئولان این شهرستان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

“کیومرث آقا محمدی” مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان امروز ۱۶ بهمن ماه در حاشیه کلنگ زنی ۴ پروژه برق ‌رسانی این شهرستان که به نمایندگی از دیگر پروژه های حوزه برق در روستای «نبی آباد» برگزار شد، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری قریب به ۶۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه بخش کشاورزی، رفع ضعف ولتاژ مناطق شهری، باز مهندسی شبکه و ایجاد روشنایی معابر افتتاح و کلنگ زنی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان در این آیین اظهار داشت: این پروژه‌ها با احداث خط نفوذی جهت تامین برق چاه های آب کشاورزی روستاهای «نبی آباد» و «کاکو» و رفع ضعف ولتاژ مناطق شهری دهگلان، تامین آب شرب روستای «کرگ آباد» و «ابراهیم آباد» و تامین برق تصفیه خانه قروچای افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آقا محمدی با بیان اینکه تامین برق و احداث خطوط نفوذی یکی از پروژه های مهم و با اولویت مدیریت برق این شهرستان است، تصریح کرد: برق این شهرستان تمام توان خود را برای رفع مشکلات حوزه برق این شهرستان به کار برده و امروز با بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از این پروژه‌ها، قطعاً زمینه ساز توسعه بخش های کشاورزی و صنعتی و متعاقبا زمینه ساز افزایش رضایتمندی هموطنان در بخش شهری و روستایی  بوده است.

image_pdfimage_print