تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

مراسم تجلیل از فرزندان شهداء شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با حضور مدیر عامل مسئول امور ایثارگران و 14 نفر از فرزندان شهداء شرکت توزیع برق کردستان در محل سالن شهداء صنعت برق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در تشریح این خبر گفت: ایثارگران سمبل از خودگذشتگی  در کشورمان هستند که با تحمل سختی ها آرامش و آزادی را برایمان به ارمغان آورده اند، عزت و سربلندی امروز ایران، حاصل رشادت‌های این عزیزان است.

وی در ادامه افزود: فرزندان شهدا و ایثارگر وظیفه سنگینی نسبت به دیگران برعهده دارند، چراکه اخلاق، بینش و منش آنها همواره مورد توجه بوده است.

لهونیان با اشاره به تعهد و تلاش فرزندان شهدا اذعان داشت: انتظار می روند فرزندان شهدا که صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند با اخلاق حسنه و تعهد و تلاش بیشتر ایفای نقش کرده و در جایگاه واقعی خود نسبت به نظام و مردم نقش آفرینی کرده و خدمت کنند.

وی در ادامه گفت: برای بنده  بسی زجر آور و نگران کننده است که ببینیم فرزندان ایثارگر و یادگاران نظام نتوانند به شایستگی به جامعه خدمت کنند و در همین راستا تلاش های مضاعفی را از این عزیزان و یادگاران نظام و شهدا آرزومندم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کردستان در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از ۱۴ نفر از فرزندان شهید این شرکت تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

در پایان مراسم تعدادی از فرزندان شهداء به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و درخواست های خود در حوزه های مختلف پرداختند.

لازم به ذکر است شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ۳۴ نفر ایثارگر دارد که ۱۴ نفر از آنان فرزند شهید، ۲ نفر جانباز، ۱۵ نفر فرزند جانباز و ۳ نفر رزمنده هستند.

این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

image_pdfimage_print