تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۷ دی ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از برگزاری مانور زلزله و ایمنی در این شهرستان خبر داد و گفت:  در این مانور پرسنل با نحوه عملکرد و پناه گیری و رعایت اصول ایمنی در زمان بروز زلزله و چگونگی رسیدگی به مصدوم فرضی و اطفای حریق آشنا شدند.

آقامحمدی هم افزایی و مبادله دانش و تجارب بین اعضای شرکت کننده در مانور، افزایش توان و مهارت در مواجهه باحوادث غیرمترقبه و برآورد کیفی وک می تجهیزات و امکانات و نیازمندی ها و همچنین میزان اثربخشی وکارایی برنامه های از پیش تعیین شده را ازاهداف اصلی این مانورعنوان کرد.

وی افزود: مانورهای عملیاتی در راستای مدیریت بحران، توان دستگاه اجرایی را در برابر شرایط اضطرار حفظ نموده وآن را ارتقاء میبخشد.

آقامحمدی بیان کرد: در آغاز مانور تیم عملیاتی مقابله با گسترش بحران این مدیریت نسبت به قطع مسیر گاز، آب و برق ساختمان اقدام نموده و سپس تیمی از همکاران ایمنی با هدف تخلیه افراد از ساختمان اقدام به جستجو در اتاق ها نمودند.

درادامه این مانور با فرض وقوع زلزله ۵ ریشتری در این مکان و بروز خسارت در ساختمان، تیم عملیاتی با به همراه داشتن تجهیزات امدادی در فضای بسته و باز و تجهیزات کامل مهار آتش به محل حادثه فرضی اعزام شدند.

image_pdfimage_print