تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، رئیس شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان کردستان در خصوص برگزاری بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور در استان کردستان و معرفی نفرات و تیم های برتر گفت: در مجموع ۱۲۵ نفر در قالب ۲۵ تیم منتخب از شرکت های آب و برق سراسر کشور جهت حضور و بازی در این دوره از مسابقات، ثبت نام کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت آب و برق وزارت نیرو و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بود، افزود: بعد از چند روز رقابت تنگاتنگ و نفس گیر در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی در نهایت ۱۰ بهمن با برگزاری مرحله پایانی این مسابقات در خانه پینگ پنگ سنندج ، نفرات و تیم های برتر معرفی و لوح و کاپ قهرمانی به آنان اهدا شد.

رسولی تبار با اشاره به اینکه مسابقات انفرادی در دو رده زیر ۴۴ سال و بالای ۴۴ سال برگزار گردید، گفت: در بخش انفرادی زیر ۴۴ سال این دوره از مسابقات ۶۶ شرکت کننده به رقابت پرداختند که در نهایت آقایان عبدالله قاسم پوراز توزیع برق تهران و حمیدرضا صفا از صنعت آب و برق فارس مشترکا در جایگاه سوم، فریدون قلی پور از شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جایگاه دوم و در نهایت محمد حکیمی از آبفای مشهد به جایگاه نخست این دور از مسابقات دست یافتند.

وی افزود: در بخش انفرادی شرکت کنندگان بالای ۴۴ سال نیز آقایان رحیم غازی آذری از شرکت آب و فاضلاب مشهد و ناصر بختیاری از کردستان مشترکا رتبه سوم، زبیح الله رحیمی از مشهد رتبه دوم و رضا زارع تیموری از تهران رتبه اول این مسابقات را از میان ۴۹ نفر حاضر در این بخش از آن خود کردند.

وی با تاکید بر اینکه ۴۲ تیم جهت رقابت در بخش تیمی این مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: در بخش تیمی نیز تیم های آبفای آذربایجان شرقی و آب منطقه ای اردبیل مشترکا در رتبه سوم و تیم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در جایگاه دوم و مقام اول نیز به گروه تیمی آبفا ازمشهد رسید.

رئیس شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان کردستان اظهار داشت: در بخش دوبل نیز آقایان رحیم غازی آذری از شرکت آب و فاضلاب مشهد، فریدون قلی پور از صنعت آب و برق آذربایجان غربی، عباس محمودی از صنعت آب و برق از صنعت مازنداران و سامان قدیری از صنعت آب و برق اردبیل در جایگاه سوم و محمدحکیمی و پوریا پارسا از شرکت آب و فاضلاب مشهد به صورت مشترک در جایگاه دوم و امید حلیمی از شرکت آب و فاضلاب گیلان و رضا تیموری از شرکت توزیع برق تهر ان بزرگ نیز هر دو به مقام اول این دوره از مسابقات در بخش دوبل دست یافتند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ریاست دوره‌ای شورای صنعت آب و برق استان را بر عهده دارد، تولیت این دوره از مسابقات با شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و با  مشارکت وهمکاری شرکت های حوزه آب استان می باشد.

گفتنی است نوزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور سال ۹۷ به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

image_pdfimage_print