تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان قروه با اشاره به نصب تعداد ۵۹ دستگاه ترانس هوایی گفت: با نصب این تعداد ترانس هوایی بیش از ۵ هزار کیلو ولت آمپر به شبکه برق شهرستان قروه اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ “محمد رضا حاجیان” مدیر توزیع برق شهرستان قروه با بیان اینکه برای تغذیه مشترکان جدید همزمان ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط در این شهرستان به بهره برداری رسیده است، گفت: با هدف پایداری و تامین برق مطمئن شبکه ی توزیع برق این شهرستان تعداد ۵۹ دستگاه ترانس هوایی با ظرفیت  بیش از۴هزار کیلو ولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان قروه اضافه شد.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر ۱۸۵ میلیارد و۵۲۶ میلیون ریال میباشد اظهار کرد: با اجرای این پروژه ضمن اصلاح افت ولتاژ، متعادل سازی بارترانسفورماتور وفیدرهای موجود، ظرفیت سازی مناسب به منظور برقرسانی به مشترکین جدید درآینده نیز فراهم شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در ادامه با بیان اینکه پست های پر باربه طور عمده در مناطق متراکم شهری واقع شده است، اذعان داشت:  دراین مناطق امکان ایجاد و توسعه پست های زمینی وجود ندارد به همین منظورجهت کاهش و تعدیل بارپست های پربار استفاده ازپست های هوایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان ارائه برق مطمئن و پایدار را از اولویت های اصلی شرکت توزیع برق و به تبع آن شهرستانهای تابعه عنوان کرد و گفت: با بررسی های به عمل آمده در نقاط مختلف شهری و روستایی، مناطق دارای ضعف ولتاژ شناسایی و طبق برنامه  مورد نظر اصلاح و ساماندهی خواهد شد.

image_pdfimage_print