تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از تبدیل بیش از چهار کیلومتر شبکه سیم مسی این شهرستان به کابل خودنگهدار خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پیمان زارعی مدیر برق شهرستان سروآباد در تشریح این خبر گفت:‌ با هدف استانداردسازی شبکه و باهدف رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان شهری وروستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده ،بهبود مبلمان شهری و روستایی و از همه مهمتر ارتقاء سطح ایمنی محیط کار، بخشی ازشبکه سیم مسی روستاهای دزلی و کانی حسین بگ شهرستان سروآباد به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی در ادامه افزود: درروستای دزلی ۲۶۰۰متر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار  با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو ۴۵۰میلیون ریال هزینه شده است.

وی در همین خصوص خاطر نشان کرد: یک هزار و ۴۰۰ متر شبکه سیم مسی روستای کانی حسین بگ بخش مرکزی این شهرستان  با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد که با این اقدام علاوه بر ارتقاء وضعیت شبکه و استانداردسازی آن نسبت به تامین روشنایی معابر سطح ۲ روستای فوق نیزاقدام گردید.

لازم به ذکر است جمع هزینه های انجام شده برای اجرای این دو پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار دردو روستای دزلی و کانی حسین بگ جمعا با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو چهارصد میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت هزینه شده است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

image_pdfimage_print