تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: پروژه تامین برق ایستگاه پمپاژ آب شرب بویین شهر بانه با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه از تامین برق ایستگاه پمپاژ آب شرب بویین شهر بانه خبر داد و گفت: با برقرسانی به این ایستگاه ، طرح پمپاژ آب بویین در آینده ای نزدیک افتتاح و مشکل تامین آب شرب جمعیت این شهر مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های برقرسانی برای تامین آب شرب پایدار در مناطق روستایی و کم برخوردار از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: بدون شک اجرای این پروژه رضایتمندی مردم و مشترکان و بهبود وضعیت آبرسانی را به دنبال خواهد شد.

قادری در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۶۸ میلیارد ریال برای اجرای پروژه تامین برق ایستگاه پمپاژ آب بویین شهر بانه ، اظهار کرد: جهت بهره برداری از این پروژه بیش از ۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۱۸۰ متر کابل کشی فشار متوسط زمینی به سمت پست اختصاصی این ایستگاه احداث شد.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: هم چنین به منظور تامین برق مستمر این ایستگاه تا زمان ایجاد فیدر اختصاصی برای آن ، یک دستگاه  mof  به منظور اندازه گیری انرژی در محل ، نصب و راه اندازی شده است.

وی در پایان با تاکید براینکه ارتقای زیرساخت شبکه برق میتواند نقش مهمی در توسعه و اشتغال پایدار ایفا کند، اضافه کرد: با افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ بویین ، جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری شهر بانه از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

image_pdfimage_print