تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از برق رسانی به سایت ایرانسل روستای سرپنبه دول (منطقه ارتباطی سه شهرستان کامیاران –دهگلان و سنقر) با اعتبار ۸ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، شیروانی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران اظهار داشت: در سال جاری، فعالیتهای زیربنایی با هدف مرتفع کردن مشکلات و موانع برقرسانی به سایت های ایرانسل در مناطق محروم و کم برخوردار روستایی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم و فراهم شدن  بسترهای مخابراتی ۴G و آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه از مهمترین مزایای اجرای این طرح است، افزود: در همین راستا برقرسانی به سایت ایرانسل روستای سرپنبه دول در آخرین نقطه این شهرستان صورت گرفت.

شیروانی در ادامه از صرف هزینه ۸ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: جهت اجرای این پروژه ۳۹۰ متر شبکه فشار ضعیف زمینی و یکدستگاه پست هوایی ۲۵ کیلوولت آمپر و یک کیلومتر خط ۲۰کیلوولت، در شهرستان در مدت ۴۸ ساعت احداث و راه اندازی گردید.

مدیر توزیع برق  شهرستان کامیاران به استقبال مردم روستا از اجرای طرح پوشش تلفن همراه در نقاط محروم روستایی اشاره کرد و از اعلام آمادگی این مدیریت جهت تسریع برقرسانی به سایت های تلفن همراه روستایی خبر داد .

وی در پایان یادآور شد: نصب این آنتن ها علاوه بر استفاده عموم مردم، در آینده ای نزدیک برای نسل جدید اتوماسیون کلیدها جهت انجام مانور خطوط شبکه های توزیع کاربردی بوده و باعث کاهش خاموشی ها خواهد  شد.

image_pdfimage_print