تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

مدير توزيع برق شهرستان دهگلان از اتمام اجرای تبديل حدود 20 كيلومتر شبكه سيم مسی سطح شهر و 8 روستای شهرستان دهگلان به كابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر یکهزار و ششصد میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان در تشریح این خبر گفت: افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی، رفع ضعف ولتاژ مشترکان، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی، توجه به مسایل زیست‌محیطی با حذف شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه و کاهش تلفات شبکه از جمله مزایای کابل خودنگهدار است. 

آقا محمدی درادامه اذعان داشت : با اجرای این پروژه‌ی بزرگ در سطح شهرستان ضمن افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود مبلمان شهری، کاهش خطرات برق گرفتگی و افزایش رضایتمندی مشترکین، به میزان قابل توجهی شاخص‌های بهره برداری ارتقاء خواهدیافت که دراین راستا تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار درروستاهای  ( بایه ، سراب شهرک ، قلعه فولاد،بگه جان،کاکه جوب ، قلقله ، طهماسبقلی ، سلسله و حدود ۵ کیلومتر در سطح شهر دهگلان) با اعتباری بالغ بر یکهزارو ششصدمیلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی درادامه خاطر نشان کرد : این مدیریت درسال جاری نسبت به تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و تلاش برای ادامه آن در سنوات آتی به منظور تبدیل کل شبکه به کابل خودنگهدار درسطح شهرستان را در دست اجرا دارد.

آقامحمدی درپایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با توسعه و ادامه این روند، شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش انرژی توزیع نشده باشیم.

image_pdfimage_print