تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از تبديل 10752 متر شبكه سیمی به كابل خودنگهدار در روستاي وينساراین شهرستان با اعتباری بالغ بر13 میلیاردو246 میلیون ریال با هدف استاندارد سازی شبکه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبرگفت : به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، افزایش ضریب پایداری شبکه برق ، پیشگیری از سرقت شبکه و انرژی ، اصلاح آرایش شبکه و زیباسازی مبلمان روستایی، تبدیل ۱۰۷۵۲متر شبکه به کابل خودنگهدار در روستای وینسار  با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال انجام شد.

وی در ادامه اذعان داشت : با توجه به مشکلات سرقت انرژی و تجهیزات شبکه فشار ضعیف که این امر منجر به نوسان و ضعف ولتاژ و همچنین آسیب رسیدن به وسایل الکتریکی مشترکان نارضایتی را در پی داشت با بررسی های بعمل آمده و برآورد انجام شده، نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه سیمی فشار ضعیف و تبدیل آن به شبکه کابل خودنگهدار اقدام گردید .

وی در ادامه افزود:تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدارضمن حل مشکلات مذکور باعث کاهش خاموشی شبکه و رفع نقاط حادثه خیز با تغییر ساختار شبکه و همچنین جابجایی پایه های داخل سواره روها که یکی از مشکلات عمده در روستای مالوجه بود مرتفع گردید.

میمنت آبادی در پایان یادآور شد:تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، خطر سرقت انرژی و تجهیزات از شبکه برق را کاهش داده و همچنین امکان استفاده از برق غیرمجاز را کاهش می دهد.

image_pdfimage_print