تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ تیر ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از تبدیل 16000 متر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ده میلیارد و 900 میلیون ریال در سطح شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شهرام بهمنی در تشریح این خبر گفت:  یکی از مهمترین راه کارهای مقرون به صرفه در پاسخ به تأمین انرژی برق مورد نیاز جامعه با کیفیت خوب، مدیریت ذخایر انرژی و استفاده حداکثری از این منابع می باشد، از این رو استفاده از کابل خودنگهدار بجای شبکه سیمی بعنوان راه حلی چند منظوره و منطقی در حل مشکلات فعلی شبکه به کار می رود.

بهمنی در ادامه به مزایای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار اشاره کرد و اذعان داشت: کاهش تلفات، افزایش رضایت مندی مشترکین، افزایش ایمنی کارکنان و مشترکین و جلوگیری از تخریب طبیعت از جمله مزایای این پروژه می باشد.

بهمنی در ادامه افزود: نقاط آلوده به سرقت انرژی و سرقت تجهیزات، نقاط سه سیمه مسی و مسیرهای که بیشترین ضعف ولتاژ را داشتند و یا بیشتر مسیرهای که در طول سال مورد سرقت قرار گرفته اند در اولویت کار برای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار قرار گرفته اند.

وی در ادامه به وضعیت شبکه برقی شهرستان کامیاران اشاره کرد و افزود:  شهرستان کامیاران بدلیل  ساخت و سازهای ساختمان و تجاوز به حریم الکتریکی و سهولت دسترسی به شبکه در معرض سرقت انرژی قرار داشت که در حرکتی جهادی۱۶۰۰۰ متر شبکه سیمی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد و ۹۰۰ میلیون  ریال به کابل خودنگهدار تبدیل گردید.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: خواهیم توانست با توسعه و ادامه این روند، گام مثبتی در جهت اهداف و سیاست های شرکت برداشته و شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش انرژی توزیع نشده و رضایتمندی مشتریان باشیم.

image_pdfimage_print