تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۲

مدیر کل دفتر مرکزی حراست گفت: اهداف جدیدی برای برگزاری نشست های مامن تعیین شده که تبیین سیاست های وزارت نیرو و شرکت توانیر مهم ترین آن است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، مجتبی قربانی مدیر کل دفتر مرکزی حراست در نشست سراسری مدیران دفاتر حراست سراسر کشور که با عنوان مامن ۳ در سنندج برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت توزیع کردستان و مجموعه این شرکت برای میزبانی از نشست مامن ۳ اظهار داشت: نیرو های حراست باید امنیت و سلامت را برای سیستم برقرار کنند و این حاصل نمی شود مگر با مکارم اخلاقی.

وی به اهداف این نشست اشاره کرد و گفت: همدلی و هم افزایی و استفاده از تجربیات در این نشست ها موضوع حائز اهمیت است لذا برگزاری این نشست ها باید استمرار داشته باشد.

 قربانی، استان کردستان را محور همدلی و وحدت عنوان کرد و افزود: محور کار در تمام حوزه ها باید بر اساس همدلی باشد چراکه با تحقق این مهم وظایف و رسالت به درستی انجام خواهد شد.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست در ادامه گفت: اهداف جدیدی برای این نشست تعیین شده که تبیین سیاست های وزارت نیرو و شرکت توانیر مهم ترین آن است.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید تمهیدات حفاظتی در شرایط فعلی مورد توجه قرار گیرد، افزود: در حال حاضر با عملیات نیروهای های مقاومت فلسطین، سران رژیم غاصب در حال تهدید کشور ها به خصوص ایران هستند و احتمال حملات سایبری به زیر ساخت های کشور وجود دارد که تاکنون با هوشیاری نیروی های حراست مشکلی پیش نیامده است.

وی یادآور شد: مجاهدت مردم فلسطین در این روزها رژیم صهیونسیتی را در هم شکسته و آغازی بر نابودی این رژیم منحوس است، همانطور که مقام معظم رهبری بیان کرده اند، روز نابودی دور نیست.

مدیر کل دفتر  مرکزی حراست گریزی به شرایط پیک مصرف برق زد و با تاکید بر اینکه پیک مصرف را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم، یادآور شد: عبور از شرایط پیک سخت اما موفقیت آمیز بود و شرکت های توزیع برای کمک به شبکه سراسری برق خدمات شایانی داشتند.

قربانی، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق کردستان را به عنوان یک نمونه موفق جهت عبور از شرایط پیک نام برد و گفت: مجموعه ما همواره به عنوان حمایت کننده از شرکت های توزیع برق در مواجهه با پیک مصرف پشتیبان خواهد بود .

وی با اشاره به در پیش بودن پیک زمستان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی مستمر در پیک ادامه دارد ضمن اینکه کلمه پیک نباید برای مردم حساسیت برانگیز باشد.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست با بیان اینکه سوخت رسانی به نیروگاه ها در ایام زمستان تحت الاشعاع مصرف گاز قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: خوشبختانه برای امسال با همکاری شرکت ملی گاز تمهیدات خوبی برای گذر از پیک زمستان اندیشیده شده است.

قربانی به انجام اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و مدیریت مصرف پیک ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: موضوع قابل اهمیت این است که اصلاح و بهینه سازی شبکه برق باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه صنعت برق با چالش های مختلفی روبه‌رو است، افزود: ناترازی تولید و فرسودگی شبکه و انتقال و پرباری شبکه از جمله این چالش هاست لذا مدیران دفاتر حراست باید این موضوعات را رصد و به سیستم کمک کنند که این شرایط مدیریت شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه ایجاد فضای روانی مناسب برای نیروهای انسانی از مهم ترین رسالت های حوزه حراست است، گفت: انتظار داریم حوزه حراست و مدیران در به کارگیری و جذب نیروی های خلاق و توانمند نقش اساسی داشته باشند.

هیوا لهونیان با تاکید بر اینکه کسب رضایت و اعتماد مردم از دستاوردهای های صنعت برق کشور است، افزود: همه تلاش ما این است که اعتماد مردم را از دست ندهیم.

وی در پایان گفت: یکی از رسالت های مهم حوزه حراست تلاش به جهت استمرار در اعتماد مردم است و برای حفظ پایداری و استمرار این مهم، نیاز است از تمام ظرفیت های مادی، نیروی انسانی و تکنولوژی استفاده کافی و وافی را ببریم.

در این نشست معاون محترم حفاظت کارکنان دفتر مرکزی حراست توانیر و رئیس حراست کل استان کردستان نیز به ایراد سخنانی پرداختند.

لازم به ذکر است برگزاری پنل تخصصی از دیگر بخش های این نشست بود.

نشست سراسری مدیران دفاتر مرکزی حراست سراسر کشور با عنوان مامن ۳ طی روزهای نوزدهم و بیستم مهر ماه در سنندج در حال برگزاری است.

image_pdfimage_print