تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: از مجموع ۷۱۵ هزار مشترک برق موجود در استان، ۷۳ درصد آنها با رعایت الگوی مصرف در گروه مشترکین خوش مصرف و کم مصرف قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیواخرم معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در مراسم تجلیل از مشترکان کم مصرف که در سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد، با تاکید بر اینکه تلاش و همت مجموعه شرکت توزیع برق کردستان بر گذر از پیک مصرف بدون اعمال خاموشی ها در سطح استان کردستان است، افزود: تحقق این مهم مستلزم همکاری و هماهنگی کلیه مشترکان اعم از بخش های اداری، صنعتی، کشاورزی، خانگی وتجاری در موضوع مدیریت مصرف برق است که درهمین راستا بسته های تشویقی مختلفی در بخش های مختلف برای مشترکان در سطح استان کردستان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۷۱۵ هزار مشترک برق در استان کردستان وجود دارد که بیش از ۵۹۰ هزار مشترک آن را( ۸۴ درصد) مشترکان بخش خانگی  شامل می شود، افزود: در مجموع ۷۳ درصد از کل مشترکین برق در استان مشترکین خوش مصرف و کم مصرفی هستند که برابر با الگوی مصرف تعیین شده از انرژی برق استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: الگوی مصرف برق در ماه های گرم سال برابر با ۳۰۰ کیلووات ساعت و در ماه های غیرگرم نیز برابر با  ۲۰۰ کیلووات ساعت است.

وی افزود: بدین منظور و طی مراسمی به ۹۹ مشترک کم مصرف کردستانی که  با رعایت الگوی مصرف، بهینه مصرف کرده و همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان داشته اند، ۲۵۰۰ میلیون ریال پاداش اهدا شد.

خرم با اشاره به اینکه بیشترین این مشترکین با ۲۷ مشترک مربوط به شهرستان سنندج است، افزود: ۲۲ مشترک دیگر در مریوان، ۱۹ مشترک در سقز، ۱۳ مشترک در بانه،۷ مشترک در دیواندره ۶ مشترک در کامیاران و در شهرستان های قروه و دهگلان هر کدام از یک مشترک تجلیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه هدایای ارائه شده به مشترکین استان شامل تبلت، پلوپز، سکه پارسیان وکارت هدیه و دوچرخه می باشد، گفت:  به امید آنکه نتایج حاصل از پیاده سازی این طرح و سایر اقدامات مشابه آن، راه های پیشه رو جهت فعالیت و مشارکت گسترده مشترکین برق را در استان کردستان هموارتر سازد.

image_pdfimage_print