تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲ دی ۱۳۹۹

وزیر نیرو در سی و سومین هفته پویش هر هفته الف – ب – ایران از استاندار کردستان، مدیران عامل صنعت آب و برق و دست اندرکاران پویش هر هفته الف – ب – ایران تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صبح امروز سه شنبه ۲ دی ماه مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش الف – ب – ایران و رو نمایی از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها با حضور دکتر اردکانیان – وزیر نیرو، معاونین وزیر نیرو و استانداران سراسر کشور و مدیران صنعت آب و برق به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

مراسم استان کردستان با حضور بهمن مرادنیا استاندار کردستان، نماینده محترم ولی فقیه، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، حاج ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج،  نصرالهی زاده ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران صنعت آب و برق استان در استانداری کردستان برگزار گردید.

آیین تقدیر و بزرگداشت بعد از سخنان وزیر نیرو برگزار گردید،  تندیس ” پویش ” به همراه لوح سپاس به پاس ایفای نقش موثر شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان  توسط استاندار به نیابت از مقام عالی وزارت نیرو به هیوا لهونیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اهدا گردید.

همچنین به پاس همراهی ها و کمک های بی دریغ نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در موضوع مدیریت مصرف برق و فرهنگ سازی درست مصرف کردن در بین آحاد جامعه و نقش موثرایشان در گذر از پیک تابستان و همچنین کمک های بی دریغ استاندار کردستان و معاونین ایشان و همکاری با شرکت های صنعت آب و برق استان کردستان، لوح سپاس و تندیس پویش نیز از طرف رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کردستان به نیابت از سوی مقام عالی وزارت نیرو به هر یک از آنان اعطا گردید.

در این مراسم استاندار کردستان به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات هر یک از شرکت های آب و برق استان کردستان نسبت به اهداء لوح تقدیر و تندیس به مدیر عامل دستگاه های فوق اقدام نمود.

لازم به ذکر است در کتاب ” دلگرمی ها و همراهی ها ”  که در این مراسم رونمایی شد ، حاوی فرمایشات مقام معظم رهبری و اظهارات مقامات عالی کشور از جمله  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور،  قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، جهانگیری معاون اول رییس جمهور،و نعداد زیادی از مقامات کشوری در خصوص پویش ملی هر هفته الف – ب – ایران آمده است.

image_pdfimage_print