تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۸ آذر ۱۳۹۹

مدیرتوزیع برق شهرستان سروآباد از تجهیز پارک آموزشی با کابل خودنگهدار توسط اکیپ اجرایی برق شهرستان سروآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالله آذری در تشریح این خبر گفت: برای آموزش  نحوه نصب تجهیزات کابل خود نگهدار در سطح این شهرستان، پارک آموزشی با امکانات اولیه، راه اندازی شد.

آذری در ادامه اذعان داشت: شرکت توزیع در سالجاری بالغ بر ۲۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق را اصلاح و بهینه سازی می نماید،  بدین منظور با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و آموزش عوامل اجرایی و سیمبانان این مدیریت، ایجاد و تجهیز پارک آموزشی برای آموزش سیمبانان و عوامل اجرایی ایجاد گردید.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در طول هفته بالغ بر ۲۰۰ نفر ساعت آموزش توسط دیگر همکاران سیمبان با تجربه آموزش  صورت می گیرد.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در پایان سخنان خود گفت:  تجهیز این پارک آموزشی توسط تیم اعزامی در ستاد شرکت صورت گرفت برای آن علاوه بر کابلکشی چندین فاصله اقدام به نصب کلید فیوز هوایی، تابلو انشعاب، کلمپ ارتباط خط به خط و جلوبر کابل خودنگهدار گردید.

لازم به ذکر است سیمبانان  اکیپ اجرایی این مدیریت از لحاظ کیفیت کار از سطح بالایی برخوردار بوده و  در سالجاری اکیپ این مدیریت در سطح استان به عنوان اکیپ برتر انتخاب شده است.

image_pdfimage_print