تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲ اسفند ۱۳۹۹

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره از اتمام کامل پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی 4850 متر در شهر زرینه با اعتباری بالغ بر 5 میلیاردو370 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمدامین حریقی در تشریح این خبر گفت: این پروژه  با اهداف کاهش تلفات انرژی,جلوگیری از انشعابات غیرمجاز,کاهش سرقت تجهیزات شبکه,اصلاح آرایش شبکه,کاهش خطر برق گرفتگی و رفع حریم … با اعتباری بالغ بر    ۵میلیاردو ۳۷۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات غیرحضوری دراین مدیریت اذعان داشت: خدمات غیرحضوری زمینه ساز رفاه عمومی تمامی مشترکین درجهت رعایت و ارتقای پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا ویروس وهمچنین جلوگیری از اتلاف وقت مشترکین شرکت و تحقق دولت الکترونیک می توان برشمرد.

وی در ادامه افزود: اکنون مشترکین این شهرستان می تواننداز طریق اپلیکیشن برق من قابل دانلود از کافه بازارو همچنین سایت شرکت توزیع برق استان کردستان(kurdelectric.ir) کلیه ی درخواستهای خود را در تمامی زمینه های مختلف به صورت غیرحضوری پیگیری نمایند و از مراجعه حضوری اجتناب کنند.

ایشان در ادامه از روند رشد فعالیت غیر قانونی و غیرمجازدرحوزه استخراج ارز دیجیتالی برمصرف انرژی برق گفت:استخراج ارزهای دیجیتالی با توجه به پایین بودن نرخ برق در کشور و افزایش نرخ جهانی آن تمایل به استفاده از این ارزدیجیتالی را فراهم کرده است که همین امر به مصرف غیرمجاز بیشترحامل های انرژی ازجمله مصرف بی رویه برق منجر شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:این مدیریت شناسایی مراکز استخراج ارز دیجیتال از قبیل؛ رصد میزان مصرف برق مشترکان خانگی و صنعتی و فعالیتهای غیر مجاز در این حوزه را در دستور کار خوددارد و از مردم درخواست میشود از طریق سامانه ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات و پلیس ۱۱۰ مارادر این امر مهم یاری رسانند.

حریقی در پایان با اشاره به زحمات بی دریغ و شبانه روزی پرسنل این مدیریت افزود:امیدوار هستیم با توسعه و ادامه این روند گام مثبتی در راستای نیل به اهداف و سیاستهای شرکت برداشته شود که ماحصل آن رضایتمندی مشترکین باشد.

image_pdfimage_print