تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از تعمیر و اصلاح ۱۲۰۰چراغ روشنایی معابر سطح شهرستان سروآباد به مناسبت فرارسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع  نیروی برق استان کردستان؛  “احمد احمدی” مدیریت توزیع برق شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اصلاح و نصب  ۱۲۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان سرو آباد توسط ۵ اکیپ اجرایی در حال اجرا است.

احمدی با اشاره به اینکه شهرستان سروآباد در ایام تعطیلات نوروزی به جهت ویژگی های جغرافیایی خاص منطقه و حضور گردشگران ایرانی و خارجی، اظهار داشت: در راستای افزایش رفاه و امنیت هموطنان در ایام تعطیلات، تعمیر و بازسازی چراغ های روشنایی معابر شهر سروآباد و شهر اورامان و همچنین۷۵ روستای سطح شهرستان در روزهای پایان سال جاری به اتمام میرسد.

وی در ادامه به حجم فیریکی این طرح اشاره کرد و گفت:  این تعمیرات شامل تعویض بیش از ۱۲۰۰ لامپ روشنایی معابر، اصلاح روشنایی نقاط تاریک، احداث روشنایی جدید در نقاط کور و شاخه زنی درختان و حضور چندین مرحله بالابر  ستاد در شهرستان  به منظور بهره وری کامل از نور چراغها می باشد.

image_pdfimage_print