تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱

مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان کامیاران از اصلاح و تعویض ۱۹۴ دستگاه کنتور برق معیوب با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، وریا شیروانی مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی این مدیریت تعویض کنتورهای معیوب راکد ودستکاری شده است، گفت:در راستای تامین برق پایدار و به منظور اصلاح لوازم اندازه گیری مشترکین و همچنین افزایش رضایتمندی مردم، امسال تاکنون ۱۹۴ دستگاه کنتور برق در شهرستان کامیاران تعویض و اصلاح شده است.

شیروانی افزود: برای اجرای این طرح در شهرستان کامیاران بیش از ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر شناسایی لوازم اندازه گیری در مرحله تست و بازرسی، تعدادی از کنتورهای معیوب نیزاز طریق گزارش کنتور نویسی عمدتا با اشکالاتی مانند خرابی ، عدم ثبت کارکرد و یا شکستگی شیشه، شناسایی شده و مشکل آنان مرتفع گردید.

شیروانی با تاکید بر اینکه شناسایی و تعویض کنتورهای معیوب و اطمینان ازصحت ثبت انرژی امری مهم است که باعث کاهش تلفات در شبکه های توزیع ومدیریت مصرف ازطریق کاهش دیماند خواهد شد، افزود: تعویض کنتورهای معیوب ودستکاری شده علاوه براینکه ازپرت برق واثرات منفی آن برتاسیسات الکتریکی جلوگیری می کند شرایط لازم جهت کنترل مصرف وخدمت رسانی شایسته تربه مشترکین وشهروندان رانیز فراهم می نماید.

image_pdfimage_print