تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۵ اسفند ۱۳۹۹

وزیر نیرو از تلاش های همه جانبه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تحقق برنامه ها و اهداف سالیانه این شرکت که موجب کسب عنوان " دستگاه استانی برتر "در جشنواره شهید رجایی سالجاری گردید، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان رضا اردکانیان با ارسال لوح خطاب به مدیر عامل این شرکت از شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به جهت کسب عنوان ” دستگاه استانی برتر در رشد امتیاز دو ساله در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی ” سطح دستگاه های جشنواره شهید رجایی ۹۹ ( در بین شرکت های توزیع برق استانی و شهرستانی ) قدردانی کرد.

این مهم بدون شک نتیجه اهتمام و تلاش مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و تلاش شبانه روزی و بدون وقفه و همچنین برنامه ریزی دقیق و مدون در تحقق اهداف سالیانه این شرکت است.

در بخش هایی از متن لوح وزیر نیرو، آمده است:

تأمین برق، یکی از زیر ساخت های اساسی توسعه کشور است و کارگزاران صنعت برق از این افتخار و توفیق برخوردارند که در ارائه این خدمت بزرگ سهیم باشند.

با توجه به اینکه نتیجه تلاش های همه جانبه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تحقق برنامه ها و اهداف سالیانه، منجر به کسب عنوان ” دستگاه استانی برتر در رشد امتیاز دو ساله در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی ” سطح دستگاهی جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ گردیده، از اهتمام مدیران و کارکنان آن مجموعه قدردانی نموده و توفیق روز افزون آنان را در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان، از خداوند متعال خواستارم.

image_pdfimage_print