تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان سقز از ثبت بیش از ۱۷۰۰ تماس از طریق مشترکین با سامانه ۱۲۱ در این شهرستان خبر داد و افزود: تماس های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان،عبدالله ابراهیمی مدیر توزیع برق شهرستان سقز با تاکید بر اینکه سامانه ۱۲۱ یکی از مهمترین پل های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه برق است، افزود: مشترکین برق می توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم، نوسان در ولتاژ تحویلی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ ثبت و پیگیری نمایند.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز افزود: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۷۰۰ تماس از طریق مشترکین با سامانه ۱۲۱ این شهرستان به ثبت رسیده که  تماس های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

وی اظهار داشت: با فعالیت ۱۴ نفر به صورت روزانه در قالب ۵ اکیپ عملیاتی شامل ۴ اکیپ در مراکز روستایی و یک اکیپ در مرکز شهری تلاش می شود تا با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان  جلوگیری به عمل آید.

ابراهیمی افزود: دراین مدت مجموع خاموشی های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در شهرستان سقز در کوتاه ترین زمان ممکن و به طور متوسط در مناطق شهری در کمتر از ۱۵ دقیقه و در مناطق روستایی بین ۲۵ الی ۳۰ دقیقه مرتفع گردیده و شبکه پایدار شد.

وی در پایان گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندان و جلوگیری از بروز ضرر و زیان به مشترکین برق، برنامه خاموشی های با برنامه به صورت اطلاعیه از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق کردستان و کانال های فضای مجازی و نیز به مشترکین اعلام شده است.

شهرستان سقز دارای ۹۱ هزار مشترک شهری و روستایی است و طول شبکه فشار ضعیف هوایی شهری آن ۴۶۶ کیلومتر و روستای ۳۴۵ کیلومتر است.

image_pdfimage_print