تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ آذر ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از جابجایی و نوسازی ۴۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط واقع درمحل اجرای پروژه ی دو بانده شدن جاده بیجار ـ زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ “هادی محمد مرادیان” مدیر برق شهرستان بیجار با اشاره به اجرای پروژه تعریض جاده بیجارـ زنجان و لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه ها و ارگانهای ذی ربط، تصریح کرد: جابجایی و نوسازی شبکه برق  فشار متوسط در مسیر پروژه جاده بیجار-زنجان به منظور رعایت حریم خطوط توزیع برق و تسریع در اجرای پروژه، لازم و ضروری بود.

محمد مرادیان در تشریح این خبر گفت: با هدف افزایش ضریب اطمینان و امنیت شبکه توزیع برق در پروژه ی دوبانده کردن جاده بیجار- زنجان، ۴۲۰۰ متر خط یک مداره واقع در حد فاصل روستاهای شیرین بلاغ تا قراجلو، به طور کامل نوسازی و جابجا شد.

محمدمرادیان همچنین افزود: جابجایی و بهسازی یک دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه سکسیونر گازی از دیگر اقداماتی بود که همزمان با اجرای این پروژه با موفقیت به انجام رسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه دوبانده شدن جاده بیجارـ زنجان از مطالبات همیشگی مردم شهرستان بیجار بوده که مستلزم همکاری و هماهنگی ارگانهای مربوطه به منظور تسریع در تکمیل این پروژه می باشد که با موفقیت و براساس برنامه های زمانبندی در کمترین زمان ممکن، به پایان رسید.

image_pdfimage_print