تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲

در پی انتشار گزارشی در فضای مجازی با عنوان «قطعی برق در ۵ روستای منطقه سارال  ومنطقه ای در ناحیه منفصل شهری ننله» شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ متن کامل توضیحات به شرح زیر است؛

در پی ورود سامانه بارشی به غرب کشور و اعلام وضعیت نارنجی سازمان هواشناسی، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با آمادگی لازم در شرایط بحران های احتمالی تمام تمهیدات لازم را به کارگیری کرد.

براساس گزارش های دریافتی مبنی بر قطع شبکه برق در ۵ روستای منطقه سارال که در مجموع ۳ فاز شبکه برق در این مناطق، یک فاز آن دچار اختلال شده  و با اعزام اکیپ های عملیاتی دسترسی به این مناطق به دلیل مسدود شدن جاده های مواصلاتی و شرایط یخبندان حاکم بر منطقه در طی ۲ نوبت بمنظور رفع اختلال در یک فاز مربوطه میسر نبوده است ولیکن با رایزنی هایی که با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفته است به محض بازشدن راه ارتباطی این منطقه ظرف امروز (۲۵ دی ماه)  شبکه برق این ۵ روستا کاملا پایدار خواهد شد.

همچنین پیرو درخواست یکی از مشترکین محترم ساکن ناحیه منفصل شهری ننله مبنی بر قطع اینترنت در چند روز قبل که ناشی از قطعی برق بوده است، با رصد کارشناسان امور دیسپاچینگ و واحد عملیات و اتفاقات امور برق شمالی سنندج، مشخص گردید که هیچ گونه قطعی برق و خاموشی با برنامه یا بدون برنامه در چند روز اخیر در این منطقه اتفاق نیافتاده است.

این شرکت در راستای حفظ و پایداری شبکه توزیع نیروی برق و به‌ منظور تأمین رفاه حال مشترکین برخود لازم می‌داند پیرو برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به استقرار، تجهیز و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز جهت تامین برق مطمئن و پایدار همه ی مشترکان اقدام نماید.

لازم به ذکر است تبدیل «کامل شبکه سیم مسی استان به کابل خود نگهدار» یکی از اقدامات تاثیرگذار و مثبت این شرکت در سال جاری بوده است که در شرایط بحران احتمالی درصد خاموشی و ناپایداری شبکه را به حداقل میرساند.

image_pdfimage_print