تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور،پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پرشور در راهپیمایی روز قدس حاضرشدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کارکنان این شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان: همصدا با دیگر نقاط کشور یکباردیگر حمایت خود را از مظلومیت و حقانیت مردم فلسطین نشان دادند و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه کودکان و زنان بی دفاع غزه را محکوم و با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

در این مراسم مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، معاونین، مدیران ارشد و دیگر کارکنان در سطح استان در محل تجمع اولیه و مسیر های تعیین شده حضور داشتند.

در ادامه گزارش ضمن اشاره به برگزاری میزخدمت در حاشیه مراسم اعلام کرد: میزخدمت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای رفع مشکلات و درخواست های متقاضیان و مشترکین با حضور سرپرست دفتر روابط عمومی و مدیر برق جنوب سنندج برگزار گردید که بنا به درخواست های مطرح شده، راهنمایی ها و اقدامات لازم صورت پذیرفت.

در ادامه: راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شهر سنندج ساعت ۹:۳۰ از میدان آزادی آغاز شده و تا میدان انقلاب این شهر ادامه یافت.

image_pdfimage_print