تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از افتتاح و بهره برداری از ۸ پروژه این شرکت به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: همزمان  با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ۸ پروژه این شرکت در شهرستان بانه با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد و ۵۹ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها درحوزه های توسعه و احداث شبکه، نوسازی و بهسازی شبکه و همچنین احداث و اصلاح روشنایی معابر شهری و روستایی بوده است، افزود: در راستای اجرای  طرح اصلاح و تبدیل شبکه، برق ۳۰ روستا به طول ۲۶۸۰۰ متر در سطح شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

قادری با تاکید بر اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۹۷۸ متر شبکه فشارمتوسط هوایی از پست فوق توزیع بانه ۲ احداث شد، اظهار داشت: احداث ۲۳۶ متر کابل کشی فشار متوسط زمینی فیدرهای خروجی پست بانه ۲، احداث ۶۶۵ دستگاه چراغ روشنایی روستایی، افزایش قدرت ۴۸ دستگاه پست هوایی به منظور برق رسانی به متقاضیان جدید، تکخوانی کنتور ۲۳ روستای سطح شهرستان، نصب تعداد ۴۰ دستگاه ترانس اختصاصی به منظور برق رسانی به مشترکین جدید و نصب تعداد ۲۵۰۰ انشعاب جدید در سطح شهرستان از دیگر پروژه های افتتاح شده در این شهرستان است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در پایان اظهار داشت: بدون شک اجرا و اتمام چنین پروژه هایی در سطح شهرستان علاوه بر پایداری بیشتر شبکه منجر به رضایتمندی مشترکان در بخش های شهری و روستایی نیز می شود.

image_pdfimage_print