تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

در دهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ۶ پروژه حوزه ی مدیریت توزیع برق شهرستان سنندج افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ صبح امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی که در «شهر حسین آباد» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و جمعی ازمدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزارشد ۵ پروژه برقرسانی شهرستان سنندج به بهره برداری و عملیات یک پروژه نیز آغاز گردید.

“محمد سعید سلطانی” مدیر توزیع برق شهرستان سنندج در آیین کلنگ زنی و افتتاح  ۶ پروژه برق ‌رسانی که به نمایندگی از دیگر پروژه های حوزه برق  شهرستان سنندج در «شهر حسین آباد» برگزار شد، گفت: پروژه توزیع برق شهر حسین آباد با هدف باز مهندسی، رفع مخاطرات و رفع حریم شبکه هوایی و همچنین ایجاد روشنایی در بخشی از معابر شهری حسین آباد  با اعتباری قریب به ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان سنندج در آیین بهره برداری و افتتاح از پروژه های توزیع برق شهرستان سنندج اظهار داشت:   مجموع پروژه های کلنگ زنی و قابل افتتاح شهرستان سنندج با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت های لازم جهت برق رسانی به برخی از مناطق شهری و روستایی و با هدف به مدار آمدن فیدر های جدید، باز مهندسی شبکه و رفع حریم شبکه کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

سلطانی در ادامه به حجم پروژه ها اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با احداث ۲ فیدر جدید فشار متوسط هوایی، پروژه تبدیل فیدر تک مداره به دو مداره بنیاد بتن(پایاب سد قشلاق)، رفع ضعف ولتاژ شهری در بخش  امور برق جنوب سنندج و همچنین رفع حریم شبکه، رفع ضعف ولتاژ و تامین برق معابر ناحیه منفصل شهری نایسر در بخش امور برق شمال سنندج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است که بخش عمده ای از پروژه های این شهرستان همزمان با سراسر استان در  سفر اخیر رییس جمهور به استان کردستان و همچنین در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شده است.

image_pdfimage_print