تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از بهره برداری و کلنگ زنی 54 پروژه این شرکت در دهه مبارک فجر سالجاری، با اعتباری بالغ بر 962 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: از ۵۴ پروژه اینشرکت ۵۳ پروژه افتتاح و بهره برداری است و ۱ پروژه کلنگ زنی خواهد گردید.

لهونیان در ادامه اذعان داشت: پروژه های اینشرکت در سطح ۱۰ شهرستان استان اجرا گردیده است و از کل پروژه ها ، ۳۷ پروژه با اعتبار ۶۷۱ میلیارد ریال در بخش شهری و ۱۷ پروژه با اعتبار ۲۹۱ میلیارد ریال در بخش روستایی می باشد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان در ادامه با بیان اینکه این پروژه ها در ۵ بخش اجرا گردیده اضافه نمود :

  • بیش از ۴۹۲ میلیارد ریال این پروژه ها در بخش اصلاح وتقویت شبکه
  • ۶۱ میلیارد ریال احداث شبکه و برقرسانی
  • ۵ میلیارد ریال رفع ضعف ولتاژ
  • ۶میلیارد ریال در بخش روشنایی معابر و نصب ۶۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر میباشد.
  • ۳۸۳ میلیارد ریال تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار می باشد که از طرح های مهم اینشرکت در سال جاری بوده و لازم است مردم استان کردستان بدانند که در سال ۹۹ علیرغم شیوع ویروس کرونا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با عملکردی بسیار مطلوب در این بخش رشد عملکردی بالغ بر ۴۵۰ درصد نسبت به سال ۹۸ داشته است.

لازم به ذکر است در روز ۱۲ بهمن پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگه دار در شهرستان های دهگلان و بانه، در روز ۱۳ بهمن در شهرستان سروآباد به بهره برداری می رسد و دیگر روش های این شرکت بر همین منوال تا پایان دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

image_pdfimage_print