تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر توزیع برق امور جنوب سنندج از نصب کفپوش عایق به جهت عایق بندی پست های زمینی و تجهیزات مورد استفاده درآنها، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ “اسعد خالدی” با بیان اینکه یکی از شاخص های تاثیرگذار بر ایمنی و تامین برق مطمئن و پایدار بازسازی، بهسازی، ساماندهی پست های برق و تجهیزات مورد استفاده می باشد، اظهار داشت؛ این مدیریت با هماهنگی دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و با استفاده از ظرفیت کارشناسی موجود و در قالب یک اقدام جهادی، نصب کفپوشهای عایق بیش از۴۲پست زمینی را در دستور کار قرار داد.

خالدی در ادامه افزود: باتوجه به حجم اقدامات برنامه ریزی شده و اهمیت نصب کفپوش عایق پست های زمینی، تاکنون بیش از ۳۰پست زمینی نصب کفپوش عایق بندی اجرا و عملیاتی شده است.

مدیر توزیع برق امور جنوب سنندج با اعلام اینکه مراحل انجام این طرح در سه مرحله انجام می شود؛ اظهار کرد: آماده سازی کف داخل پستها (اطمینان از نبود ناهمواریها)، برش کفپوش ، چسپاندن آن و نهایتا اتصال بخش های کفپوش از مراحل انجام این طرح میباشد.

وی در ادامه گفت: پس از جمع آوری اطلاعات، پستهای مذکور در محدوده این امور شناسایی و مراحل انجام کار با برگزاری جلسه کارشناسی، تعریف و به مرحله ی اجرا و عملیاتی رسید.

خالدی در پایان با اشاره به اینکه ظرف هفته آتی تمامی پستهای حوزه برق جنوب مجهز به کفپوش عایق خواهندشد، تصریح کرد: با توجه به نیازهای روبه رشد صنعت برق و اهمیت ایمنی دراین حوزه، نصب کفپوش این عایق ها از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم بذکراست که اهداف اجرای این اقدام همزمان شامل رفع عیوب شبکه، بالابردن ایمنی پرسنل و تامین برق پایدار مشترکین است.

image_pdfimage_print