تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر ۷ پروژه شرکت توزیع برق کردستان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هادی محمدمرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از اتمام پروژه برقرسانی به روستای قرادربند در این شهرستان خبر داد و گفت:  به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۷ پروژه شرکت توزیع برق کردستان در شهرستان بیجار امروز و با حضور معاون عمرانی استاندار، امام جمعه شهر بابارشانی، مدیر برق شهرستان وتنی چند از مدیران شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه برق رسانی به روستای قرادربند در این شهرستان از مهمترین پروژه های افتتاح شده در ایام الله دهه مبارک فجر بوده است، افزود:  پروژه های افتتاح شده در این شهرستان در حوزه های توسعه و احداث شبکه ، نوسازی و بهسازی شبکه های برق و احداث و اصلاح روشنایی معابر شهری و روستایی بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه مجموع این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید، بیان کرد: با توجه به جانمایی محل جدید روستای قرادربند و مطالبه بر حق ساکنین روستا برای برقراری زیر ساخت های اصلی ، شبکه توزیع برق محل جدید این روستا با تلاش گسترده گروه های فنی و اجرایی برق شهرستان بیجار و در شرایط سخت و نامساعد جوی احداث و به بهره برداری رسید .

محمد مرادیان در پایان تصریح کرد : این پروژه ها  شامل احداث شبکه ۴ مداره با کابل فاصله دار جهت رفع حریم محله باغ سالاری ،  احداث ۱۰۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در روستاها ، اصلاح و بهسازی ۲۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در ۱۱ روستا ، اصلاح پست های شهری ، برق رسانی به دکل های ایرانسل در روستاها ، برق رسانی به چاه آب شُرب روستای آغکند علیا می باشد.

image_pdfimage_print