تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۲

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از برگزاری دورە‌های آموزشی ویژە متقاضیان پیمانکاری و برقکاری در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد.

بە گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی‌تبار مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با هدف ایجاد بستری مناسب‌تر برای امکان فعالیت جوانان ماهر در شرکت‌های پیمانکاری فعال در حوزه برق و همچنین به منظور ارتقاء مهارت‌های فنی متقاضیان، براساس تفاهم‎‌ نامه صورت گرفته با اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در نظر دارد در سطح استان، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و صدور گواهینامه‌های آموزشی معتبر و با اعمال تخفیف ویژه در هزینه‌ها، اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد: ٨۰ درصد از هزینەهای این دورە توسط شرکت توزیع نیروی برق پرداخت و تنها ۲۰ درصد از هزینەها برعهدە متقاضیان می‌باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: برای متقاضیان شرکت در این دورە داشتن، توانایی جسمی برای صعود و فرود از پایه‌های برق، داشتن دیپلم رشته های مختلف (فنی و غیر فنی) و بالاتر و یا داشتن تجربه و سابقه کار در زمینه برق مورد نیاز است و تمامی رده‌های سنی بالای ۱۸ سال می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

رسولی‌تبار تصریح کرد: متقاضیان در سنندج می‌توانند برای ثبت نام در این دورە تا ۱۵ مرداد ماە سال جاری به دفتر آموزش و برنامەریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان – واقع در سنندج – سه راه برق (اکباتان) مراجعه و در سایر شهرستان‌ها بە مدیریت توزیع برق آن شهرستان (دفتر مدیریت) مراجعە فرمایند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شمارە‌های ۵-۳۳۱۵۱۳۰۱  ( داخلی ۲۲۵۴)  تماس حاصل فرمایند.

image_pdfimage_print