تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۲

رییس مرکز قرآن و عترت امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با حضور در واحد ها و قسمت های شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از زحمات بانوان شاغل این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ مهدی قبادی رییس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به همراه مدیر عامل و مشاور امور بانوان، مدیر روابط عمومی این شرکت و مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق استان کردستان با حضور در واحدهای مختلف این شرکت روز «زن» و «مادر» را تبریک گفتند و از زحمات این بانوان و نقش آنان در بخش های مختلف و تاثیرگذاری آن در تحقق اهداف سازمانی تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار رییس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو بمنظور مطلوب نگه داشتن وضعیت کنونی با گرفتن نظرات و پیشنهادات، جویای وضعیت کاری بانوان شاغل در این شرکت شد و در ادامه بانوان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به بیان دغدغه ها و ظرفیت های متعدد در حوزه فعالیت خود پرداختند و راه کارهای مختلف برای حل برخی از مشکلات ارائه نمودند.

در پایان این دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از زحمات و حضور جناب آقای مهدی قبادی  که موجب دلگرمی و امیدآفرینی برای کارکنان این شرکت شد تقدیر و تشکر کرد.

image_pdfimage_print