تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اجرای طرح توسعه و بازمهندسی شبکه برق باهدف رفع حریم شبکه و بهبود ضعف ولتاژ در روستای بلدستی از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان اظهار کرد: طرح بهبود ضعف ولتاژ و رفع حریم شبکه برق روستای بلدستی از توابع شهرستان دهگلان به منظور تکمیل پروژه بهارستان در این روستا اجرا گردید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شده شبکه برق ۴۳ روستای این شهرستان در قالب طرح بهارستان بازمهندسی شود، افزود: با احتساب اجرای طرح در روستای بلدستی، تاکنون شبکه برق ۲۸ روستا اصلاح و بازمهندسی شده است.

آقامحمدی در ادامه با تاکید بر اینکه در اجرای طرح اصلاح شبکه روستای بلدستی علاوه بر اصلاح افت ولتاژ و متعادل سازی بار ترانسفورماتور و فیدرهای موجود، ظرفیت سازی مناسب به منظور برقرسانی به مشترکان جدید نیز فراهم شده است، گفت: برای اجرای این پروژه قریب به ۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان اضافه کرد: در این پروژه ۷۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و ۹۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی احداث و هم چنین به منظور ایمن سازی و رفع خطر در حریم شبکه، یک دستگاه پست هوایی ۱۰۰ کیلوولت آمپر در محل جابه جا شد.

در شهرستان دهگلان ۱۴ هزار انشعاب  روستایی وجود دارد که از این میزان ۶۰۰ مشترک آن در روستای بلدستی از خدمات شبکه توزیع برق بهره مند هستند.

image_pdfimage_print