تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از رفع ضعف ولتاژ شبکه برق روستای مرزی ویسه از توابع شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبداله آذری اظهار داشت: روستای ویسه مریوان از جمله مناطق مرزی است که در تولید محصولات دامی و کشاورزی و توسعه روستاهای همجوار نقش به سزایی دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان بیان کرد: با دریافت درخواست های مردمی در خصوص ضعف ولتاژ شبکه برق و پس از گزارشات فنی از حوزه بهره برداری دستور فوری مبنی بر رسیدگی به مطالبات مردمی صادر و با اعزام اکیپ‌ عملیاتی از وضعیت شبکه روستا، اصلاح ولتاژ شبکه برق روستای ویسه اجرایی گردید.

وی با بیان اینکه این اجرای عملیات در کمتر از یک هفته به پایان رسید، تاکید کرد: با اصلاح این پروژه مشکل ضعف ولتاژ ۴۵۶ مشترک این روستا مرتفع شد.

آذری با تاکید بر اینکه با اجرای این پروژه مشکل ضعف ولتاژ، اصلاح شبکه، کاهش بار و اصلاح روشنایی این روستا با انتقال پست هوایی به مرکز بار و کاهش طول فیدرهای فشار ضعیف برطرف گردیده است، افزود: این پروژه ضمن جلب رضایت مشترکین منجر به استانداردسازی شبکه نیز شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در پایان بیان کرد: امسال ۲۰ پروژه رفع ضعف ولتاژ در شهرستان مریوان هدف گذاری شده که تاکنون ۵ پروژه به طور کامل به اتمام رسیده و مابقی نیز در حال اجراست.

image_pdfimage_print