تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۲

بر اساس ارزیابی‌های وزارت نیرو در جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی های‌ صنعت آب و برق کشور، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان برای چهارمین سال متوالی عنوان “برتر کشوری” را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور سوم دی ماه با حضور «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو و چند تن از معاونین ایشان، مدیر عامل شرکت توانیر و تعدادی از مدیران عامل صنعت آب و برق کشور در محل سالن اجتماعات وزارت نیرو برگزار شد.

بر اساس راهبرد روابط عمومی وزارت نیرو در این جشنواره، روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به جهت “عملکرد، اقدامات و فعالیت صورت گرفته در سال ۱۴۰۲” موفق به کسب عنوان “برتر کشوری” شد و همچنین به جهت عملکرد مثبت در نخستین جشنواره و «فن بازار»  مورد تجلیل وزیر نیرو, معاونین ایشان و مدیر عامل شرکت توانیر قرار گرفت.

این جشنواره با بیش از ۳۰۰۰ اثر از شرکت های صنعت آب و برق کشور مورد سنجش و ارزیابی کمیته راهبری داوران داخلی و خارجی وزارت نیرو قرار گرفت که روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با ارسال ۲۲۶ اثر در سال جاری بعنوان تنها نماینده ی موفق شرکت های آب و برق غرب و شمال غرب ایران( مجموعه ی وزارت نیرو) بعنوان روابط عمومی برتر مورد تجلیل و تقدیر مسئولان وزارت نیرو قرار گرفت.

لازم به ذکر است روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پیش از این در جشنواره ملی فیلم کوتاه «خانه روشن» که با حضور ۵۶ شرکت صنعت برق و بیش از  ۱۴۰ اثر در استان زنجان در ۲۷ دی ماه سال جاری برگزارشد، توانست عنوان «دوم کشوری» را نیز کسب نماید و قبل از این نیز در یک ماه اخیر موفق به کسب رتبه ی برتر در«بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران» و «نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» شد.

image_pdfimage_print