تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۴ مرداد ۱۳۹۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: روابط عمومی هوشمند و ارتباط محور، لازمه دنیای امروز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تصریح این خبر گفت:  بدون شک تحولات دنیای امروز و ورود به جامعه اطلاعاتی و ارتباطی ، اهمیت روز افزون روابط عمومی ها را به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار  بر افکار عمومی و عامل ارتباط بین سازمان ها و جامعه را بیشتر نموده است .

 وی در ادامه افزود: اطلاع رسانی جامع و به روز ، پاسخگویی به شبهات ، تلاش در جهت تکریم ارباب رجوع ، بهینه نمودن مجموعه اقدامات شرکت ، انتقال مطالبات مشتریان به کارکنان و مدیران و تصمیم گیران شرکت ، از جمله وظایف نهاد روابط عمومی است . لذا توجه ویژه به جایگاه و نقش این قشر در هر سازمان ، نهاد و شرکتی یک امری ضروری است .

  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران ، کارشناسان و دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه روابط عمومی در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و دیگر سازمانها و نهادهای استانی ، تبریک و تهنیت عرض نمود و برای همه ی دست اندرکاران عرصه مطبوعات، نشریات و روابط عمومی ، آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون را مسئلت نمود.

 

image_pdfimage_print