تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۵ مرداد ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اتمام پروژه اصلاح شبکه و تکخوانی تعداد 270 فقره انشعاب روستای ابوالحسن با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و هشتصد میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارسلان محمدی مدیر توزیع برق شهرستان بانه در تشریح این خبر گفت: وجود روستاها به عنوان یکی از مهمترین پایگاه های تولید مواد حیاتی و رفع نیازهای اساسی هر جامعه وبستر مناسبی برای تولیدات کشاورزی، دامی وصنعتی در طول سالیان انقلاب توانسته اند بخوبی بستر حراست و نگهبانی از مرزها را فراهم  نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت:از سال ۹۸ اصلاح شبکه فشار متوسط و شبکه فشار ضعیف هوایی روستای مرزی بوالحسن که یکی از روستای پرجمعیت شهرستان است در دستورکار این مدیریت بوده و فاز نخست آن شامل اصلاح شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی،نصب یک دستگاه ترانس جدید و جابجایی و کاهش قدرت ترانس، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل عوارض برق به بهره برداری و فاز دوم آن نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود:اجرای تک خوانی ۲۷۰ فقره انشعاب این روستا نیز به عنوان خدمتی دیگر به اهالی مرزدار این روستا در سال ۹۹، با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال به اتمام خواهدرسید.  

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تک خوانی مشترکین روستاها همواره یکی از اهداف این مدیریت درراستای برخورداری روستائیان از خدمات شرکت توزیع برق مثابه مشترکین شهری و همچنین ارتقاء استانداردها و کیفیت خدمات،بوده است.

image_pdfimage_print