تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

تهمدیر توزیع برق شهرستان بانه از ساماندهی شبکه برق مرزی ترین روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ ”  صلاح الدین قادری” مدیر توزیع برق شهرستان بانه در خصوص این خبر اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی مطلوب و توسعه پایدار شبکه برق مناطق روستایی نسبت به اجرا وعملیاتی نمودن  اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی، جابجایی و تعویض ترانس و همچنین اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی در روستای «مالته» واقع در نوارمرزی بانه اقدام گردید.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در ادامه به حجم فیزیکی این پروژه اشاره کرد و گفت: در اجرای این پروژه نسبت به اصلاح و جابجایی یک دستگاه ترانس kva50 و همچنین احداث و اصلاح بیش از نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی اقدام گردید.

قادری با اشاره به اینکه جهت اجرای این پروژه قریب به دو میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار صرف شد، اظهار داشت: با اصلاح و باز مهندسی خط فشار ضعیف هوایی و زمینی و تجهیزات  شبکه برق اهالی روستای «مالته» بصورت کامل پایدار گردید.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بخشی از مشکلات برق این روستا شامل ضعف ولتاژ، رفع حریم، فرسودگی شبکه وعدم تشخیص صحیح بار فیدرها بود که با اصلاح و ساماندهی شبکه، برق این روستا، مشکلات مربوطه نیز، مرتفع شد.

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با برنامه ریزی های جدی و منسجم  در طول سه ساله ی اخیر با اجرای پروژه های شاخص نظیر تبدیل ۱۰۰ درصدی شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار، پیشرفت بیش از ۸۲ درصدی طرح بهارستان در سال جاری و تکخوانی نمودن کنتور برق بخش عمده ای از روستاها، توانسته در راستای  برقراری عدالت اجتماعی و بهره مندی هموطنان از  برق مطمئن و پایدار گام های بلندی بردارد.

image_pdfimage_print