تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۴ دی ۱۴۰۲

سومین جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت با حضور استاندار کردستان و مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ سومین جلسه قرارگاه استانی پیشگیری و مقابله با سرقت، با ریاست استاندار کردستان و حضور فرمانده نیروی انتظامی و سایر اعضای قرارگاه استان کردستان در ۲۳ دی ماه برگزار شد.

“اسماعیل زارعی کوشا” استاندار کردستان در سومین جلسه قرارگاه مقابله با سرقت استان که در محل سالن جلسات شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به گزارش هایی که در این جلسه توسط قرارگاه مقابله با سرقت و شورای مبارزه با مواد مخدر استان ارائه شد، پیشگیری از وقوع جرم را مهمترین مولفه کاهش جرائم عنوان کرد‌.

وی با بیان اینکه در اماکن عمومی و خصوصی، نصب دوربین و تجهیزات مناسب زمینه کاهش سرقت را فراهم می‌سازد، گفت: هرچند سارقین حرفه‌ای معمولا یک گام جلوتر هستند اما کنترل این مهم و  تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع سرقت در راستای آرامش و امنیت شهروندان ضروری است.

در این جلسه استاندار کردستان و فرمانده نیروی انتظامی استان از شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به جهت مجموعه اقدامات و فعالیت های این شرکت از قبیل پروژه ی تبدیل «کامل شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار» و دیگر اقدامات و برنامه های موثر این شرکت برای کاهش سرقت انرژی و تجهیزات شبکه، قدردانی و تشکر کردند.

لازم به ذکر است در طی چند سال اخیر سرقت انرژی و تجهیزات در سطح استان کردستان روند نزولی داشته است؛ این دستاورد ها در سایه تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته با هدف کنترل، نظارت و جلوگیری از هرگونه خسارت به خطوط توزیع انرژی، تجهیزات و لوازم شبکه ی برق بوده است که زمینه ساز تامین برق مطمئن و پایدار و متعاقبا موجبات افزایش سطح رضایتمندی هموطنان شده است.

اقدامات فراگیر و متنوع صورت گرفته در سطح شبکه ی توزیع برق استان کردستان منجر به کاهش قریب به ۸۰ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال قبل ازآن و همچنین منجر به کاهش ۴۰ درصدی سرقت در سال جاری در مقایسه با سال گذشته شده است.

image_pdfimage_print