تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان مجتبی محبتی در تشریح این خبر گفت: اولویت اول ما تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت حداکثری مردم و مشترکین است، این در حالی است در بسیاری از مناطق به دلیل صعب العبور بودن و وضعیت سخت جغرافیایی برق رسانی، نگهداری شبکه و ارائه خدمات با سختی و مشکلات زیادی مواجه است.

وی در ادامه اذعان داشت: بازسازی شبکه فشار متوسط هوایی پاسگاه مرزی میدان با توجه به شرایط آب و هوایی و برفگیر بودن منطقه در زمستان ۹۸ دچار آسیب جدی شد و ۷ اصله تیر چوبی و تجهیزات شبکه به طور کامل از بین رفت  و به دلیل شرایط خاص منطقه و ریزش بهمن و نبود تجهیزات امکان بازسازی شبکه در فصل زمستان میسرنبود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برق رسانی به این نقاط به ادوات و تجهیزات پیشرفته و مناسب نیاز دارد و باید این تجهیزات با شرایط سخت کاری در این مناطق، صعب العبور بودن و همچنین وضعیت توپولوژی منطقه مطابقت داشته باشد تا بتوان برقی مطمئن و پایدار را برای این مناطق تأمین و نگهداری کرد.

وی در پایان افزود: در تابستان امسال با بررسی نقاط حادثه خیز شبکه برق، ۷ اصله تیر چوبی با تمامی تجهیزات لازم با اعتباری بالغ بر ۶۵۰میلیون ریال تعویض و بازسازی شد.  

image_pdfimage_print