تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اصلاح و بازمهدسی شبکه برق روستای “دوپلوره” به طول ۱۵۰۰ متر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اصلاح شبکه فشار متوسط روستای “دوپلوره” این شهرستان خبر داد و گفت: جهت اجرای این طرح بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شد.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع ۱۵۰۰ متر شبکه برق در این روستا اصلاح و بازمهندسی شد، افزود: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فشارمتوسط، کاهش تعداد و زمان خاموشی، کاهش انرژی تامین نشده و تلفات ، متعادل شدن بارشبکه وبهبود رضایت مشترکین روستایی بخشی از اهداف نوسازی شبکه های فرسوده برق است.

مرادی اظهار داشت: کلیه تیرهای برق چوبی موجود در این روستا که در ارتفاعات قرارداشت با جابجایی و اصلاح مطابق طرحی ازپیش تعیین شده، به تیرهای بتنی تبدیل شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در ادامه گفت: دراین پروژه ۱۶پایه ۱۲متری نصب ویک دستگاه پست هوایی اصلاح شد و همچنین ۶۲ متر شبکه فشارضغیف زمینی به منظور فیدرگیری ازپست هوایی موجود احداث گردید.

مرادی در پایان گفت: قرار گرفتن برخی نقاط روستا در حریم برق خطرات جانی و مالی را برای اهالی ایجاد  کرده بود که با اجرا و اتمام این طرح ایمن سازی در شبکه برق به طور کامل انجام شد.

image_pdfimage_print