تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از اتمام پروژه14700متر تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار شهرستان کامیاران با اعتباری بالغ بر یک میلیاردوشصت میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان ، شهرام بهمنی مدیر برق شهرستان کامیاران درتشریح این خبر گفت : در عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، نقاط آلوده به سرقت انرژی و سرقت تجهیزات ،نقاط سه سیمه مسی ومسیرهای که بیشترین ضعف ولتاژرا داشتند به بهره برداری رسید.

 وی در ادامه اذعان داشت:شهرستان کامیاران با داشتن حدود ۱۸۰۰۰ هزار مشترک با داشتن ۱۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف که همیشه در معرض سرقت سیم مسی ، ساخت و سازهای غیر مجازو تجاوز به حریم الکتریکی بوده در این راستا ۷۷۰۰متر آن با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۲۳میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت و مابقی بطول ۷۰۰۰ متر توسط همکاران این مدیریت که اعتبار آن ۴ میلیاردو  ۸۷۴ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل گردید.

وی  در ادامه به برخی از مزایای عمده استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق خاطر نشان کرد و گفت: از مزایای استفاده از کابل خودنگهدار،افزایش ضریب اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، کاهش انرژی توزیع نشده، زیبا سازی مبلمان شهری،افزایش ایمنی در هنگام کاربرروی خطوط و کاهش برق گرفتگی را می توان نام برد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال جهش تولید: بتوانیم با توسعه و ادامه این روند، شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش انرژی توزیع نشده باشیم.

image_pdfimage_print