تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: علی رغم مسدود بودن دسترسی به شبکه برق در مناطق دور افتاده و کوهستانی، با تلاش نیروهای اجرایی شرکت اکنون ۱۰۰ درصد شبکه برق استان پایدار و ایمن است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: به دنبال بارش شدید برف طی شبانه روز گذشته و علی رغم مسدود بودن دسترسی به شبکه برق در ارتفاعات، با تلاش بی وقفه سیمابان اکنون کل شبکه برق استان در بخش های شهری و روستایی پایدار و ایمن است.

وی افزود: در بارش شبانه روز گذشته شبکه برق ۵۶ روستای استان در شهرستانهای استان با قطعی مواجه شد که خوشبختانه در کمتر از ۱۶ ساعت شبکه برق کل این روستاها مجدد به شبکه سراسری متصل شدند.

لهونیان با تاکید بر اینکه مسدود بودن دسترسی به شبکه برق روستاهای در مواجه با قطعی برق، کار خدمات رسانی سیمبانان شرکت را با تاخیر روبه رو کرد، اظهار داشت: در حال حاضر تنها برق ۳ پاسگاه مرزی در شهرستان بانه به دلیل کوهستانی و عدم دسترسی کامل نیروهای اجرایی به این پاسگاه قطع می باشد که تلاش برای اتصال مجدد این پاسگاه ها به شبکه سراسری همچنان ادامه دارد.

گفتنی است بارش شدید برف در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه امسال، شبکه برق ۳۰ روستای استان در ارتفاعات استان کردستان را با قطعی مواجه کرد که  خوشبختانه همگی آنها در کمتر از ۱۵ ساعت به شبکه سراسری برق متصل شدند.

image_pdfimage_print